مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:372022-07-17سياسي

کمبود 85 کلاس درس در دیشموک/ این بخش نیازمند نگاه ویژه استاندار است


امام جمعه دیشموک به کمبود سرانه فضای آموزشی اشاره کرد و گفت: در توزیع فضاهای آموزشی باید عدالت رعایت شود و مسئولان بخصوص استاندار توجه ویژه ای به این بخش داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، با حضور شورای اداری امام جمعه و  بخشدار دیشموک، مدیرکل نوسازی استان و صالحی نماینده خیرین مدرسه ساز آیین کلنگ زنی احداث مدرسه 6کلاسه دخترانه دبیرستان در روستای (درغک)دیشموک برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک با تاکید بر اینکه مدرسه سازی صوابی کمتر از مسجدسازی ندارد، گفت: باید تلاش کرد که مدرسه سازی توسط خیرین تبدیل به یک فرهنگ و باور عمومی شود.

امام جمعه دیشموک به کمبود سرانه فضای آموزشی اشاره کرد و گفت: در توزیع فضاهای آموزشی باید عدالت رعایت شود و مسئولین بخصوص استاندار توجه ویژه ای به این بخش داشته باشند.

دیشموک نیازمند توجه ویژه است صفا حبیبی بخشدار دیشموک در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل نوسازی و خیرین مدرسه ساز، تصریح کرد: سرانه فضای آموزشی دیشموک کم است و بخش دیشموک با کمبود فضای آموزشی در شهر و برخی روستاهای پرجمعیت مواجه است.

وی با بیان اینکه، دیشموک نیازمند توجه ویژه برای تجهیز مدارس و همچنین حمایت نوسازی و خیرین مدرسه ساز است، اذعان کرد: برای رفع مشکلات فضای آموزشی دیشموک نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 85 کلاس درس در دیشموک/ این بخش نیازمند نگاه ویژه استاندار است

کمبود 85 کلاس درس در دیشموک/ این بخش نیازمند نگاه ویژه استاندار است