مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:322022-07-17سياسي

آیین کلنگ زنی تصفیه خانه بومهن و رودهن انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مراسم کلنگ زنی تصفیه خانه فاضلاب روستای گل خندان بومهن با حضور وزیر نیرو، مدیرعامل آبفای استان تهران، فرماندار دماوند، امام جمعه رودهن و مسوولان ادارات شهرستان پردیس شامگاه شنبه 25 تیر انجام شد.

در آیین پیش از مراسم کلنگ زنی محمدرضا بختیاری مدیرعامل آبفای استان تهران اظهار کرد: ما در بالادست سد ماملو دو رودخانه جاجرود و تار را داریم که 500 متر بالاتر از مخزن این سد به هم می پیوندند.

وی گفت: رودخانه تار در حوزه شهرهای بومهن و رودهن و روستاهای دماوند و پردیس قرار دارد که آبریز این رودخانه ها و گاها فاضلاب به سد ماملو وارد می شود.

بختیاری افزود: طی سال های گذشته در بحث کنترل فاضلاب اقدامات خوبی صورت گرفته و در شاخه جاجرود و حوزه شمیرانات، لواسان، شمشک، میگون و فشم به غیر از شمشک خطوط فاضلاب در تمام شهرها اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای استان تهران،ادامه داد: در شاخه تار کمی عقب ماندگی وجود داشت که با همت همکارانمان اتصال خطوط فاضلاب در شهر پردیس به اتمام رسیده اما این پروژه در شهرهای بومهن، رودهن، مسکن مهر و روستای مهر آباد شروع شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه 300 کیلومتر داخل شهرهای بومهن و رودهن و خط انتقال 6 کیلومتری دارد که تابه امروز 150 کیلومتر شبکه اجرا شده و از 6 کیلومتر خط انتقال 3 و نیم کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین کلنگ زنی تصفیه خانه بومهن و رودهن انجام شد

آیین کلنگ زنی تصفیه خانه بومهن و رودهن انجام شد