مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 09:272022-07-17سياسي

وهابیت تلاش دارد اصل واقعه غدیر را حذف کند/ سند حدیث غدیر تدوین شود


رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: وهابیت در این سال ها تلاش دارد اصل واقعه غدیر را منکر و حذف کند و در این راستا باید سند حدیث غدیر تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام نورعلی دیلم امروز در همایش حج محور وحدت امت اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس اظهار کرد: متاسفانه در این سال ها بعد از حادثه منا، نام و یاد شهدای منا و حادثه تلخ منا در ایام حج سال 95 کمتر پرداخته شده و بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که حادثه منا نباید فراموش شود این همایش برگزار شد.

وی تصریح کرد: بی لیاقتی کشور عربستان به عنوان میزبان حجاج در آن حادثه ثابت شد و هدف ما از برگزاری این همایش صرفا ابراز همدردی با خانواده شهدای منا نبوده بلکه روشنگری حادثه منا در ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی و اخلاقی آن است که باید پرداخته شود.

رییس مرکز اسلامی شمال کشور با اشاره به دهه ولایت و امامت و ایام عید قربان و غدیر  خاطرنشان کرد: عید قربان عید مقابله با نفس بوده که انسان می بایست برای رسیدن به سعادت و نزدیک شدن به خداوند این زنجیرها و گره ها را باز کرده و خود را از نفسانیت نجات داده و رها کند.

وی ادامه داد: مسئله غدیر به یک معنا مسئله اسلام بوده و تنها مربوط به شیعه نیست و اگر حقیقت غدیر درست تبیین شود وحدت آفرین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وهابیت تلاش دارد اصل واقعه غدیر را حذف کند/ سند حدیث غدیر تدوین شود

وهابیت تلاش دارد اصل واقعه غدیر را حذف کند/ سند حدیث غدیر تدوین شود