مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 08:222022-07-17سياسي

ملت ایران «حقیقت غدیر» را تفسیر و جاری کردند


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ملت بزرگ ایران اجازه نداد امام جامعه تنها بماند و با انقلاب، پای کار آمدند و حقیقتا غدیر را تفسیر و جاری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جشن عید غدیر شهر محمودآباد نمونه با اشاره به رقم خوردن دو اتفاق مهم در حادثه بزرگ غدیر اظهار کرد: اتفاق نخست به تعبیر مقام معظم رهبری، معرفی وجود حضرت علی علیه السلام برای امامت جامعه بود که این پیام الهی در آخرین حج پیامبر اکرم(ص) با دستور خداوند متعال انجام شد اما قرار بود بعد از آن، اتفاق دوم رخ دهد که نیفتاد.

وی افزود: قرار بود اتفاق بزرگی در غدیر رقم بخورد و امتی پای امام خود، حکومت اسلامی را ایجاد کنند و ساختار اداره جامعه شکل بگیرد که مردم پای کار نیامدند و 1400 سال در غصه و درد و رنج عالمان دینی و پیشتازان ملت های مسلمان به ویژه ملت شیعه ایران باقی ماند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: خوشحال هستیم که ملت بزرگ ایران این افتخار را به همه عالم و علاقمندان اعلام کرد که ما تفسیر گونه دوم غدیر است و اجازه نداد امام جامعه تنها بماند و با انقلاب، پای کار آمدند و حقیقتا غدیر را تفسیر و جاری کرد؛ ملت ایران وصیت امام علی(ع) را احیا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران «حقیقت غدیر» را تفسیر و جاری کردند

ملت ایران «حقیقت غدیر» را تفسیر و جاری کردند