مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 07:472022-07-17اقتصادي

افزایش 51 درصدی سگ گزیدگی در خوزستان


رییس مرکز بهداشت خوزستان از افزایش 51 درصدی سگ گزیدگی در این استان، در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر سید محمد علوی بامداد یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: وجود سگ های بی صاحب یکی از مشکلات مهم استان خوزستان بوده که همواره موجب نگرانی است.

وی افزود: بارها شاهد هستیم که سگ های بی صاحب در معابر، میدان ها و محلات شهرها جولان می دهند و کسی جرات نمی کند از نزدیک این حیوانات رد شود.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: در سال 99 تعداد پنج هزار و 859 مورد و در سال 1400 تعداد 6 هزار و 699 مورد سگ گزیدگی در استان خوزستان رخ داد در حالی که در سه ماهه اول امسال 2 هزار و 404 مورد سگ گزیدگی در این استان رخ داده که آمار افزایشی است.

وی افزود: مجموعه بهداشت برای هر مورد سگ گزیدگی حدود 45 میلیون ریال بابت سرم و واکسن و 100 میلیون ریال بابت مراقبت هزینه می کند.

علوی گفت: روز گذشته در دیدار با دادستان اهواز این مساله مطرح شد و وی دستور ویژه ای برای جمع آوری سگ های بلاصاحب صادر کرد.

گفتنی است بهمن ماه سال گذشته دکتر مریم جوادپور استاد دانشگاه آزاد اسلامی اهواز پس از خارج شدن از ساختمان دانشگاه مورد حمله چند سگ ولگرد قرار گرفت که برای رهایی از دست آنها قصد فرار داشت اما با خودرویی در خیابان تصادف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 51 درصدی سگ گزیدگی در خوزستان

افزایش 51 درصدی سگ گزیدگی در خوزستان