مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 07:422022-07-17اقتصادي

عرضه اولیه ایرانسل در بورس


محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران اردیبهشت 1401 از مذاکراه با ایرانسل برای پذیرش و عرضه اولیه خبر داد و بار دیگر وعده عرضه اولیه سهام ایرانسل به زودی را داد.

- به نقل از نبض بورس، محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران اردیبهشت 1401 از مذاکراه با ایرانسل برای پذیرش و عرضه اولیه خبر داد و بار دیگر وعده عرضه اولیه سهام ایرانسل به زودی را داد و اعلام داشت که تمام امکانات برای تسهیل و انجام هر چه سریعتر فرایند های پذیرش ایرانسل بکار گرفته خواهد شد.

اما وعده ورود ایرانسل به بورس اتفاقی تازه نیست بلکه این شرکت قرار است از سال ها قبل وارد بازار سرمایه شود که هر بار نافرجام مانده است.

تاریخچه ورود ایرانسل به بورس 19 مهر 94 محمود واعظی وزیر وقت ارتباطات دولت روحانی اعلام کرد: بورسی شدن ایرانسل لغو نشده، اما زمانی که شرکت های بزرگ قصد ورود به بورس دارند باید آمادگی های لازم را ایجاد کنند.

ایرانسل که 49 درصد سهام آن متعلق به سرمایه گذار خارجی است باید از شرکتی که در شرایط سخت همکاری کرده و سرمایه گذاری در ایران را رها نکرده، حمایت کند و حال که اعلام می کند شرایط برای آن آماده نیست باید کمی انعطاف پذیری داشت.

اما علیرضا قلمبردزفولی مدیرعامل پیشین ایرانسل مهر 94 با بیان اینکه برای پایان فرایند بورسی شدن ایرانسل زمانی مشخص نشده، گفته بود: آن هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه اولیه ایرانسل در بورس

عرضه اولیه ایرانسل در بورس