مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 تیر 1401 ساعت 00:072022-07-16پزشكي

فعالیت پنچ هزار سایت در حوزه پزشکی/ تشکیل کارگروهی برای ساماندهی تابلوهای پزشکی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رییس کل نظام پزشکی شامگاه شنبه وارد زنجان شد و بعد از برگزاری مراسم استقبال برنامه های خود را آغاز کرد.

بازدید از انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی و افتتاح مطب دندانپزشکی این انجمن نخستین برنامه بود که رییس نظام پزشکی در حاشیه این افتتاح با بیان اینکه در بازدید کوتاه مدت نمی توان نسبت به وضعیت بهداشت و درمان استان زنجان اظهار نظر کرد، افزود: هدف از این بازدیدها تقدیر از فعالان این حوزه در این شرایط سخت اقتصادی است.

محمد رییس زاده از تشکیل کارگروهی برای ساماندهی تابلوهای پزشکان خبر داد و گفت: ضوابط نصب تابلوهای پزشکان مشخص است اما آن چیزی که مشخصه، این است که ضوابط رعایت نمی شود.

وی با بیان اینکه مداخله پزشک نماها بیشتر از هر چیزی به مردم آسیب می زند، تصریح کرد: بیشتر از  پنچ هزار سایت در حال حاضر در حوزه پزشکی و امور مربوط به زیبایی فعالیت می کنند که جمع آوری آن ها کار مشکلی است و در واقع اصل مشکل پزشک نماها و مداخله گران غیرمجاز هستند.

رییس زاده با تاکید بر لزوم بازبینی در امور مربوط به تابلوهای پزشکی گفت: عناوین درج شده در این تابلوها و تبلیغات در این حیطه باید ساماندهی شوند که در این راستا کارگروه مورد نظر با همکاری وزارت بهداشت در آینده نزدیک و بعد از جمع بندی اقدامات مورد نظر انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پنچ هزار سایت در حوزه پزشکی/ تشکیل کارگروهی برای ساماندهی تابلوهای پزشکی

فعالیت پنچ هزار سایت در حوزه پزشکی/ تشکیل کارگروهی برای ساماندهی تابلوهای پزشکی