مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 23:172022-07-16سياسي

چرا آموزش و پرورش هنوز متحول نشده است؟/ جای سند تحول در مدارس خالیست


معاون اسبق آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه پای سند تحول آموزش و پرورش باید به مدارس باز شود، گفت: اگر آینده نیز به روش گذشته سپری شود تا 11 سال دیگر هم اتفاقی در مدرسه نخواهد افتاد.

- سید باقر پیشنمازی معاون اسبق آموزش و پرورش و عضو شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره راهکارهای اجرای سند تحول آموزش و پرورش، اظهار کرد: دغدغه های همزیستی مسؤولانه، از عوامل دوراندیشی نسبت به سرنوشت فرزندان و آینده سازان جامعه است.

وی ادامه داد: کارآمدی نظام تعلیم و تربیت، به عنوان اصلی ترین بستر سرنوشت ساز کشور می تواند چشم انداز امید بخشی را برای فرداهای دور و نزدیک ما، ترسیم کند.

و لذا اندیشه ورزی و همفکری در جهت تحقق و ارتقای آن، امری ضروری و فوری به نظر می رسد.

*هر جا درخشش داشتیم محصول عملکرد مدیران لایق و کار آمد بود پیشنماری تصریح کرد: سیاست ورزی های دشمنان، از تهاجم نظامی تا تحریم اقتصادی و.

موجب شد که در 40 سال اول انقلاب هیچ وقت مسأله زیرساختی بسیار مهمی مثل تربیت نیروی انسانی و کادر سازی برای انقلاب امری فوری تلقی نشود و چه بسا با همین نگرش و به دلیل فوریت های دیگری که دشمن بر ما تحمیل می کند، در 40 سال دوم انقلاب نیز هیچ گاه فوریت پیدا نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آموزش و پرورش هنوز متحول نشده است؟/ جای سند تحول در مدارس خالیست

چرا آموزش و پرورش هنوز متحول نشده است؟/ جای سند تحول در مدارس خالیست