مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 23:172022-07-16سياسي

فرماندار: مدت قرنطینه در سویه جدید کرونا 5 روز است


جهت رفع عادی انگاری شهروندان و تاکید بر رعایت پروتکل ها به طور جدی و استفاده از ماسک؛ اتحادیه ها ملزم به بازرسی منظم از صنوف زیر مجموعه خود و ارسال گزارش به ستاد کرونا می باشند.

- فرماندار رفسنجان کرمان اعلام کرد: با توجه به مصوبات استانی مدت قرنطینه در کرونا به مدت 5 روز می باشد و مرخصی کارکنان که واکسن دریافت کردند، استعلاجی اعمال و در غیر اینصورت مرخصی استحقاقی اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حسین رضایی عصر 25 تیرماه در جلسه اضطراری ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، وضعیت کرونایی شهرستان رفسنجان را وخیم دانست و گفت: جهت حفظ وضعیت موجود شهرستان که وضعیت زرد کرونایی است؛ کلیه دستگاهای اجرایی، صنوف و واحدهای صنعتی به کلیه زیر مجموعه های خود ابلاغ نمایند که مراجعان و پرسنل خود در خصوص رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک تاکید کنند.

رضایی عنوان کرد: جهت رفع عادی انگاری شهروندان و تاکید بر رعایت پروتکل ها به طور جدی و استفاده از ماسک؛ اتحادیه ها ملزم به بازرسی منظم از صنوف زیر مجموعه خود و ارسال گزارش به ستاد کرونا می باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبات استانی مدت قرنطینه در کرونا به مدت 5 روز می باشد و مرخصی کارکنان که واکسن دریافت کردن استعلاجی اعمال و در غیر اینصورت مرخصی استحقاقی اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: مدت قرنطینه در سویه جدید کرونا 5 روز است

فرماندار: مدت قرنطینه در سویه جدید کرونا 5 روز است