مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 22:322022-07-16سياسي

کاشت حلزون برای 15 نوزاد در خراسان جنوبی با حمایت بهزیستی


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سال گذشته 15 هزار و 338 نوزاد مورد غربالگری شنوایی در استان قرار گرفته اند، گفت: از این تعداد 15 نوزاد بنا به نظر متخصصین باید کاشت حلزون برایشان انجام می شد که در قراردادی که با بیمارستان خاتم داشته ایم به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن شرفی، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت آغاز هفته بهزیستی ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهید فیاض بخش به عنوان مؤسس و بینان گذار سازمان بهزیستی اظهارداشت: بهزیستی یکی از سازمان هایی بوده که خدمات گسترده ای در زمینه کمک به نیازمندان جامعه انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه خدمات این سازمان به طوری بوده که شامل نوزادان بی سرپرست که در شیرخوارگاه ها سپرده تا افراد سالمندی که خانه سالمندان نگهداری شده می شود، می شود، افزود: خدمات بهزیستی در دو بخش عام و خاص انجام می گیرد و خدمات خاص بهزیستی مختص افرادی بوده که در مراکز هدف بهزیستی نگهداری شده و یا کمک و مستمری به آنها داده می شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: علاوه بر خدمت به این گروه از جامعه، بهزیستی یک سری خدمات عام المنفعه را ارائه می دهد که طیف گسترده ای از جامعه را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت حلزون برای 15 نوزاد در خراسان جنوبی با حمایت بهزیستی

کاشت حلزون برای 15 نوزاد در خراسان جنوبی با حمایت بهزیستی