مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 20:122022-07-16سياسي

عملکرد برخی دستگاه های اجرایی در تخصیص اعتبار به پروژه عمرانی مناسب نیست


نماینده عالی دولت در گیلان با انتقاد از عملکرد نادرست برخی ادارات و دستگاه های اجرایی استان در چگونگی تخصیص اعتبارات مصوب سفر و روند بررسی عملکرد پیمانکاران گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های مصوب سفر بهمن ماه سال گذشته رییس جمهوری به استان گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: مصوبات سفر رییس جمهوری در گیلان باید با جدیت پیگیری و دنبال شود.

  وی تاکید بر پیگیری مسؤولان دستگاه های اجرایی در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر هییت دولت به گیلان گفت: مسؤولان در پیگیری و اجرایی کردن مصوبات سفر اهتمام ویژه ای داشته باشند.

  استاندار گیلان با اشاره به نقش روحیه جهادی در لایه های مدیریتی استان بیان کرد: مدیران و مسؤولان استان خود را خادم مردم می دانند و باید رویکرد مردمی، انقلابی و جهادی دولت سیزدهم  را برای توسعه بیش از پیش در گیلان پیاده سازی کنند.

  به گفته عباسی پروژه های ملی و اولویت دار استان باید طبق برنامه زمان بندی و وعده هایی که به مردم داده شده  ساخته و تکمیل شود.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی درست برای پیشرفت پروژه های اولویت دار در استان گیلان بیان کرد: عملکرد مثبت و میزان پیشرفت پروژه ها مبنای اصلی تخصیص اعتبارات مصوب به دستگاه های اجرایی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد برخی دستگاه های اجرایی در تخصیص اعتبار به پروژه عمرانی مناسب نیست

عملکرد برخی دستگاه های اجرایی در تخصیص اعتبار به پروژه عمرانی مناسب نیست