مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 18:172022-07-16ورزشي

وزارت ورزش: عدم صدور روادید توسط آمریکا برای ورزشکاران ایرانی را پیگیری می کنیم


مشکلات پیش آمده توسط کشورهای آمریکا، انگلیس و کانادا در صادر نکردن روادید برای ورزشکاران ما در رشته های مختلف از جمله تیراندازی باکمان، - محمدحسن تقی زاده: مشکلات پیش آمده توسط کشورهای آمریکا، انگلیس و کانادا در صادر نکردن روادید برای ورزشکاران ما در رشته های مختلف از جمله تیراندازی باکمان، کاراته، دوومیدانی، تنیس و فوتبال و متعاقب آن باز ماندن آنها از شرکت در مسابقات ورزشی که بعضی از این رویدادها که با عدم کسب سهمیه برای مسابقات پیش رو همراه بوده، اقدامی خصمانه و خلاف موازین ورزشی و انسانی بوده است.

سرپرست امور بین الملل وزارت ورزش و جوانان گفت: اقدام سیاسی کشورهای آمریکا، انگلیس و کانادا درباره عدم صدور ویزای ورزشکاران کشورمان را با جدیت از طریق مجامع بین المللی پیگیری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدحسن تقی زاده اظهار داشت: اقدام نابخردانه و سیاسی برخی از کشورها بابت عدم صدور ویزا برای ورزشکاران ایرانی با تشکیل کارگروهی تخصصی با جدیت پیگیری و با تهیه مستندات پیرامون تضییع حق قهرمانان کشورمان از طریق مجامع و محاکم بین المللی تا حصول نتیجه دنبال خواهد شد.

وی عدم صدور روادید برای برخی ورزشکاران ایرانی در رویدادهای بین المللی را امری غیرورزشی، کاملاً سیاسی و مغایر روح منشور المپیک توصیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ورزش: عدم صدور روادید توسط آمریکا برای ورزشکاران ایرانی را پیگیری می کنیم

وزارت ورزش: عدم صدور روادید توسط آمریکا برای ورزشکاران ایرانی را پیگیری می کنیم