مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 18:072022-07-16سياسي

اخطار پلمب 9 مجتمع تجاری فاقد پایان کار در بندرعباس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس بهمن زاده مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: در راستای تامین امنیت شهروندان و پیشگیری از ایجاد خسارات جانی و مالی اخطاریه ای برای مجتمع های تجاری فاقد پایان کار محدوده منطقه سه ارسال شده است.

وی افزود: ضمن تذکر جدی به مالکین مجتمع های مربوطه و نصب بنر در محل طبق دستور دادستانی، مقرر شد ظرف مدت یک هفته علاوه بر انجام اقدامات ایمنی جهت جلوگیری از وقوع هرگونه حوادث مالی و جانی نسبت به اخذ گواهی پایان کار اقدام کنند و در صورت عدم اقدام در این خصوص، مجتمع تا انجام اقدام موثر پلمب می شود.

مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس گفت: این مجتمع ها شامل مجتمع تجاری سیتی سنتر، ستاره شهر، پوراف، گاراژ شریف، زیتون دو، بازار بزرگ هرمزگان، مجتمع و پارکینک طبقاتی پاسارگاد، مجتمع تجاری نیلی و بنکداران است.

بهمن زاده خاطرنشان کرد: واحد حقوقی شهرداری منطقه سه بندرعباس از مالکان مجتمع های تجاری درخواست می کند در اسرع وقت قبل از پایان موعد مقرر برای اخذ گواهی پایان کار به شهرداری این منطقه واقع در بلوار جمهوری اسلامی مراجعه کنند.

انتهای پیام/88050/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار پلمب 9 مجتمع تجاری فاقد پایان کار در بندرعباس

اخطار پلمب 9 مجتمع تجاری فاقد پایان کار در بندرعباس