مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 16:172022-07-16بين الملل

مقام سعودی: بن سلمان به بایدن یادآوری کرد که آمریکا مرتکب اشتباهات زیادی شده است


یک مقام سعودی به خبرگزاری رویترز گفته است که ولیعهد عربستان در جریان دیدار روز گذشته خود با رییس جمهور آمریکا گفته است که واشنگتن مرتکب اشتباهات زیادی از جمله جنگ عراق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از مقام های سعودی در بیانیه ای به خبرگزاری رویترز گفت که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده آمریکا گفته است که عربستان سعودی برای جلوگیری از اشتباهاتی چون قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی که در کنسولگری عربستان در استانبول به دست مأموران سعودی کشته شد، اقداماتی کرده است اما آمریکا نیز مرتکب اشتباهات زیادی شده است که از آن موارد می توان به جنگ عراق اشاره کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، این مقام سعودی در خصوص محور مذاکرات روز گذشته (جمعه) بین بن سلمان و بایدن گفت که ولیعهد عربستان گفته است که تلاش برای تحمیل ارزش های خاص به کشورهای دیگر از طریق توسل به زور نتیجه عکس خواهد داد.

طبق این گزارش، محمد بن سلمان  در دیدار با رییس جمهور آمریکا همچنین موضوع شهادت شیرین ابوعاقله خبرنگار الجزیرهه در حمله صهیونیست ها به کرانه باختری نیز اشاره کرده است و همچنین اظهاراتی را در خصوص زندان ابوغریب در عراق نیز مطرح کرده است که البته جزییاتی در این خصوص منتشر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سعودی: بن سلمان به بایدن یادآوری کرد که آمریکا مرتکب اشتباهات زیادی شده است

مقام سعودی: بن سلمان به بایدن یادآوری کرد که آمریکا مرتکب اشتباهات زیادی شده است