مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 16:122022-07-16فرهنگي

نمایش زوایای مختلف ورزش از طریق سینما و تلویزیون / جزییات جشنواره فیلم و عکس ورزشی


جزییات برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم ورزشی ایران و پنجمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی ایران در نشست خبری این رویداد تشریح شد.

- جزییات برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم ورزشی ایران و پنجمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی ایران در نشست خبری این رویداد تشریح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی این رویداد، نشست رسانه ای سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم ورزشی ایران و پنجمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی ایران امروز (شنبه، 25 تیرماه) در آکادمی ملی المپیک با حضور سید مجتبی علوی دبیر جشنواره، عبدالحمید احمدی رییس شورای سیاستگذاری جشنواره، مشاور وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، علی سامعی قائم مقام دبیر جشنواره در بخش عکس و نماینده فدراسیون جهانی هنر عکاسی ( فیاپ) در ایران و محمد طیب مدیرامور بین الملل جشنواره برگزار شد.

احمدی در ابتدای این نشست درباره تاثیرگذاری رسانه بر ورزش گفت: امروزه قدرت ورزش در جهان برخاسته از قدرت رسانه است؛ اگر امروز ورزش در جهان تاثیرگذار و تعیین کننده شناخته می شود، در وادی قدرت ایفای نقش می کند، در صلح و توسعه حرف اول را می زند، بزرگ ترین و پرتماشاگرین رویدادهای جهان را برگزار می کند، در چرخه اقتصادی جایگاه بالایی دارد، در مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی و کاهش هزینه های درمان ایفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش زوایای مختلف ورزش از طریق سینما و تلویزیون / جزییات جشنواره فیلم و عکس ورزشی

نمایش زوایای مختلف ورزش از طریق سینما و تلویزیون / جزییات جشنواره فیلم و عکس ورزشی