مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 16:022022-07-16سياسي

اجرای «طرح 313» در 2 هزار روستای کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام حسین هرمز مشاور رییس کمیته امداد کشور در امور روحانیون در همایش کلی طرح 313 گلستان اظهار کرد: با مشارکت، تعامل و هم افزایی بین کمیته امداد، حوزه های علیمه و سازمان تبلیغات کشور طرح 313 از سال گذشته در برخی از روستاهای کشور در حال اجرا است.

وی گفت: در این طرح روحانیون بعد از گذراندن دوره های آموزشی خاص به همراه همسران خود در روستاها مستقر شده و ضمن سرکشی و دیدار چهره به چهره مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تلاش دارند تا پنج مسئله فرهنگی همچنین مسائل معیشتی آنها که نیاز به کمک و حمایت دارد را برطرف کنند.

مشاور رییس کمیته امداد کشور در امور روحانیون خاطرنشان کرد: در این دیدارها مسائلی چون تسهیل در امر ازدواج جوانان، تامین جهیزیه برای خانواده های کم درآمد، تشویق به ازدواج جوانان در روستاها و رفع مسائل فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

هرمز ادامه داد: از سال گذشته در راستای اجرای این طرح اقدامات خوبی در سطح 600 روستای پایلوت در این طرح انجام شده و بنا داریم در هدف گذاری خود 2 هزار روستا کشور را در این طرح مشارکت دهیم.

انتهای پیام/2307/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «طرح 313» در 2 هزار روستای کشور

اجرای «طرح 313» در 2 هزار روستای کشور