مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-16سياسي

امام جمعه ایلام: پیام غدیر شایسته گزینی در مسند مسئولیت اجتماعی است


پیام غدیر شایسته گزینی در مسند مسئولیت اجتماعی است، شایسته ترین فرد که متعهد و متخصص است و می تواند جامعه را اداره کند باید زمام دار جامعه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، ظهر امروز کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در دیدار با اصحاب رسانه گفت: پیام غدیر شایسته گزینی در مسند مسئولیت اجتماعی است، شایسته ترین فرد که متعهد و متخصص است و می تواند جامعه را اداره کند باید زمام دار جامعه باشد.

  وی افزود: خواص تشیع در تبیین فرهنگ غدیر کوتاهی کردند و تفرقه در جهان اسلام ناشی از آن است؛ بهترین محور وحدت جامعه اسلامی علی بین ابی طالب (ع) است، تفرقه کنونی در جهان اسلام، اسلامی ناشی از فراموشی غدیر است و کوتاهی در تبیین غدیر هزینه عاشورا را برای شیعیان تحمیل کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: پس از 14 قرن فرصتی برای تشیع پیش آمده که بتوانیم حکومت اسلامی را تشکیل دهیم دشمنانی که مانع از حاکمیت امیرالمومنین (ع) شدند در حال حاضر با برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی مخالفت می کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: نقش اهل قلم و رسانه این است که بدانند نوشته های آن ها چه موقع در راستای تقویت نظام و چه زمانی برای تضعیف است؛ حضرت امام در این باره فرمودند: هویت نظام از اوجب واجبات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ایلام: پیام غدیر شایسته گزینی در مسند مسئولیت اجتماعی است

امام جمعه ایلام: پیام غدیر شایسته گزینی در مسند مسئولیت اجتماعی است