مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 15:022022-07-16سياسي

فرمانده جدید سپاه سنندج معرفی شد


فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسبج سپاه سنندج با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و جمعی از مسولان استانی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج، توسعه، پیشرفت و تامین امنیت، آسایش و معیشت مردم را از اهداف نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: در این راستا مدیران استان موظفند در راستای توسعه استان و خدمت به مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای ضربه زدن بر پیکره نظام از ترفندهای مختلف بهره گرفتند افزود: امروز دشمنان نظام با بهره گیری از جنگ نرم فرهنگی درصدد دستیابی به مقاصدشان هستند.

  فرمامده سپاه کردستان افزود: در این راستا آنها با بهره گیری از ابزار جنگ نرم و تبلیغات گسترده فرهنگی درصددند بر فرهنگ و افکار مردم سیطره پیدا کنند.

وی خدشه دار کردن وحدت و انسجام امت اسلامی در کشورهای اسلامی را از اهداف دشمنان نظام اسلامی برشمرد و گفت: حضور رییس جمهور آمریکا در سرزمین های اشغالی در راستای ایجاد امنیت اسراییل و کم رنگ جلوه دادن جنایات استکبار جهانی است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه سیاست های آمریکا در منطقه در حال افول است تصریح کرد: برخلاف کشور ما که پشتوانه الهی دارد پشتوانه آمریکا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید سپاه سنندج معرفی شد

فرمانده جدید سپاه سنندج معرفی شد