مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 14:522022-07-16فرهنگي

برترین های دهمین جشنواره بین المللی «دف نوای رحمت» معرفی و تجلیل شدند


دهمین جشنواره بین المللی دف نوازی «دف نوای رحمت» با معرفی و تجلیل از گروه ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مراسم اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت ظهر امروز با حضور استاندار کردستان در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

در این مراسم از بیژن کامکار، هادی منتظری، مسعود حبیبی، احمد خاک طینت و علیرضا غوثی داوران بخش نهایی این جشنواره تجلیل شد.

گروه کسنزانی به سرپرستی حسن عبدالکریم از اقلیم کردستان عراق و گروه موسیقی نوای خراسان از کشور افغانستان در بخش بین الملل تجلیل شدند.

دونوازی شمشال و دف محمد قهرمان نژاد از بوکان و دونوازی دیوان و دف به سرپرستی سامان قادرپور از سردشت آذربایجان غربی و گروه نوازی گروه غوغا به سرپرستی شایان آدینه ساز از خراسان جنوبی تجلیل شدگان بخش ویژه دهمین جشنواره دف نوازی دف نوای رحمت بودند.

  سیما رضایی از یزد، فاطمه رباط جزیی از مشهد و شیما ممیز از اصفهان به ترتیب در رشته تک نوازی بخش بانوان رده سنی نوجوانان مقام های سوم، دوم و اول را به خود اختصاص دادند.

در رشته تکنوازی رده بزرگسالان، شقایق امیری از ماهشهر خوزستان رتبه سوم  را از آن خود کرد، نسیم امیری از کرمان حائز رتبه دوم شد و مقام اول این بخش هم به نگار فتحی از اصفهان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های دهمین جشنواره بین المللی «دف نوای رحمت» معرفی و تجلیل شدند

برترین های دهمین جشنواره بین المللی «دف نوای رحمت» معرفی و تجلیل شدند