مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 14:272022-07-16اقتصادي

کارخانه سیمان آبدانان با سرمایه گذاری 92 میلیون یورویی احداث می شود


پروژه کارخانه سیمان آبدانان زاگرس با ظرفیت 3300 تن در روز قرار است در مساحتی در حدود 50 هکتار و با سرمایه گذاری 92 میلیون یورویی توسط بخش خصوصی ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز فرماندار آبدانان به همراه هیات مدیره کارخانه سیمان آبدانان از روند اجرایی ساخت کارخانه سیمان آبدانان واقع در روستای آب انار از توابع بخش کلات بازدید به عمل آوردند.

یداله حاتمی فرماندار شهرستان آبدانان در این بازدید گفت: پروژه کارخانه سیمان آبدانان زاگرس با ظرفیت 3300 تن در روز قرار است در مساحتی در حدود 50 هکتار و با سرمایه گذاری 92 میلیون یورویی توسط بخش خصوصی ساخته شود.

وی ادامه داد: این پروژه استارت آن از سال 1390 زده شد ولی به دلیل مشکلات ناشی از تحریم های بانکی و اقتصادی چند سالی کار متوقف بود ولی با فراهم شدن شرایط مناسب با جدیت و پیگیری سرمایه گذار و جذب منابع سرمایه گذاری خارجی از اردیبهشت ماه امسال (1401) در مسیر اجرا قرار گرفت.

  فرماندار شهرستان آبدانان گفت: هم اکنون پیمانکار ساختمانی فعالیت خود را شروع کرده و در حال انتقال امکانات خود به سایت و تجهیز کارگاه و محوطه سازی تسطیح و ساختمان سازی است.

وی برنامه زمان بندی و بهره برداری این پروژه را مدت 24 ماه عنوان کرد و گفت: طبق نظر کارشناسان خوشبختانه مواد معدنی شناخته شده این طرح که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه سیمان آبدانان با سرمایه گذاری 92 میلیون یورویی احداث می شود

کارخانه سیمان آبدانان با سرمایه گذاری 92 میلیون یورویی احداث می شود