مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-16اقتصادي

لبنان؛ گرانی اینترنت و تلفن، بار اضافه به دوش کارگران خارجی


سقوط مالی لبنان در سه سال اخیر رنج کارگران مهاجر را افزایش داده زیرا کارفرمایان، کارگران خانگی را پس از ناتوانی در پرداخت دستمزد ماهانه (که بین 150 تا 400 دلار است) کنار گذاشته و آنها را در خیابان رها می کنند.

- سقوط مالی لبنان در سه سال اخیر رنج کارگران مهاجر را افزایش داده زیرا کارفرمایان، کارگران خانگی را پس از ناتوانی در پرداخت دستمزد ماهانه (که بین 150 تا 400 دلار است) کنار گذاشته و آنها را در خیابان رها می کنند.

افزایش قیمت اینترنت و مخابرات، مشکل جدیدی را برای کارگران خارجی در خبرگزاری فرانسه ، نوئل موسانگا نظافتچی اهل کنیا از بحران اقتصادی در لبنان، تاثیرات بیماری کووید-19 و انفجار بندر بیروت جان سالم به در برد اما افزایش قیمت اینترنت او را به چالش کشیده است.

زمانی که شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنتی از افزایش دو برابری قیمت ها خبر داد، این کارگر ترسید آخرین راه نجاتی که او را به خانواده و کارش متصل می کند، قطع شود.

این کارگر خارجی آنچه را که می خواهد به دست می آورد به سختی کسب می کند اما اکنون به دلیل هزینه های بالای ارتباطی، او باید ارتباطات خود را با بستگان و کارفرمایان احتمالی اش منطقی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان؛ گرانی اینترنت و تلفن، بار اضافه به دوش کارگران خارجی

لبنان؛ گرانی اینترنت و تلفن، بار اضافه به دوش کارگران خارجی