مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-16سياسي

سردار زهرایی: نهضت کمک مؤمنانه برای خدمت رسانی به مردم تکرار شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار محمد زهرایی رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در بیست و سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان، اظهار کرد: رویکرد بسیج سازندگی الگوبرداری از رفتار امام حسن (ع) در قبال محرومین است، دشمنان اسلام با تمام توان خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد میدان شدند اما با توجه به آیه مبارک قرآن کریم سرانجام کار و پیروزی از آن مستضعفان است.

بعد از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیش از 6 هزار گروه جهادی در سامانه ثبت شد وی با بیان اینکه بعد از شهادت سپهبد و سرلشکر حاج قاسم سلیمانی بیش از 6 هزار گروه جهادی در سامانه ثبت شده است، گفت: این مهم را مدیون خون مطهر و پاک سردار عزیزمان شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه نهضت کمک مومنانه برای خدمت رسانی به مردم تکرار شود، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی اعم از بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اوقاف و نهادهای دیگر همکاری خوبی با جهادسازندگی در مراحل جدید خواهند داشت.

رزمایش کمک مومنانه یکی از ناب ترین عرصه های خدمت رسانی به مردم است ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: در طول 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مشاهده می کنیم که هروقت مردم در صحنه حضور ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار زهرایی: نهضت کمک مؤمنانه برای خدمت رسانی به مردم تکرار شود

سردار زهرایی: نهضت کمک مؤمنانه برای خدمت رسانی به مردم تکرار شود