مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-16سياسي

سردار غلامرضا سلیمانی: 28 میلیون بسته معیشتی طی 2 سال در کشور توزیع شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در آیین پانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران که در آستان شیخ صدوق برگزار شد، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در پی تاکیدات رهبر معظم انقلاب، در نهضت مواسات و همدلی و کمک مومنانه در بیش از دو سال گذشته شرکت کردند و بسیج برای شناسایی خانواده های نیازمند وارد عرصه شد.

وی گفت: جریان جهادی بسیج به عنوان با حرکت انقلابی تبدیل به فرهنگ شده است و امروز 42 هزار گروه جهادی دارای شناسنامه در بسیج داریم که در همه زمینه ها فعالیت می کنند و آماده پذیرش جوانان هستند.

  رییس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: از پانزدهم شعبان سال 1399 که رهبری فرمان موضوع مواسات را مطرح کردند تا به امروز، بیش از 28 میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

سردار سلیمانی بیان کرد: سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در اجرای  رزمایش کمک مومنانه یکی از موفق ترین سپاه های استانی بوده و امروز پانزدهمین طرح توزیع بسته های معیشتی را به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر انجام داد.

  وی با اشاره به روحیه جهادی بسیجیان برای اجرای این رزمایش ها گفت: آزادسازی 11 هزار زندانی جرایم غیرعمد، اهدای 40 هزار جهیزیه به زوج های جوان، اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار غلامرضا سلیمانی: 28 میلیون بسته معیشتی طی 2 سال در کشور توزیع شده است

سردار غلامرضا سلیمانی: 28 میلیون بسته معیشتی طی 2 سال در کشور توزیع شده است