مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 13:172022-07-16حوادث

برگزاری اولین جلسه کمیته فنی هتل آسمان دو ماه پس از متروپل!


قریب به 2 ماه از حادثه فرو ریختن متروپل می گذرد، اتفاق غم انگیزی که موضوع شناسایی ساختمان های نا ایمن در سطح کشور را پر رنگ کرد؛ یکی از این ساختمان ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در استان فارس، انگشت اتهام به سوی هتل آسمان به عنوان حاشیه سازترین سازه استان، قرار گرفت.

این هتل نیمه کاره، که اکنون 20 ساله است و سازه جوانی محسوب نمی شود، از ابتدا بر پایه ابهام، اختلاف و سوالاتی که تاکنون هیچ مرجعی به آن پاسخ نداده، بنا شد.

سؤالاتی از قبیل اینکه چگونه در خیابان باریک رودکی که پیش از آن چند هتل از جمله هتل جام جم، که متعلق به حمید سجادیان، مالک هتل آسمان است، قرار داشت و از منظر ایمنی آتش نشانی و پدافند غیرعامل کشش ساخت هتل دیگری، آن هم با این ابعاد را نداشت، مجوز ساخت داده شد؟ چگونه یکی از ستون های هتل با مجوز قانونی، درست در پیاده رو قرار دارد و این مسیر تنگ را تنگ تر کرده است؟ هتل آسمان با مجوز اولیه 6 طبقه ساخت خود را شروع کرد، اما  در این 20 سال، هر پند وقت یک بار با تغییر نقشه اولیه، تعداد طبقات افزایش یافته، و در آسمان پیشروی می کرد! به طوری که سال 84 به 10 طبقه و سال 86 به 16 طبقه افزایش یافت.

  مالک در حال تلاش برای افزایش ارتفاع هتل به 18 طبقه  بود که با اعتراضات حامیان میراث فرهنگی، شهرداری برای متوقف کردن آن وارد عمل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جلسه کمیته فنی هتل آسمان دو ماه پس از متروپل!

برگزاری اولین جلسه کمیته فنی هتل آسمان دو ماه پس از متروپل!