مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 12:522022-07-16اقتصادي

خروج خودروهای تیبا، ساینا ،سمند و 405 از چرخه تولید


رییس سازمان ملی استاندارد در نشست با وزیر صنعت، با تاکید بر کیفیت و کسب رضایت مشتریان ، از رفع عیوب پر تکرار خودرو خبرداد و خروج خودروهای تیبا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان ملی استاندارد، مهدی اسلام پناه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد ایران صبح امروز میزبان وزیر صنعت معدن و تجارت بود.

در این نشست تاکید جدی بر کیفیت و کسب رضایت مشتریان به عنوان اصل مهم و همچنین رفع عیوب پر تکرار تاکید شد و نیز خروج خودروهای تیبا، ساینا ،سمند و 405 از چرخه تولید اعلام شد.

 اسلام پناه در این جلسه که به منظور رفع ابهامات و مشکلات موجود در اجرای استاندارد خودرو برگزار شد، گفت: مردم نگران نباشند سازمان ملی استاندارد ایران تمهیدات لازم را برای اجرای تعهدات خودروسازان دنبال می کند.

وی با تاکید بر اینکه، کیفیت در زنجیره تولید خودرو باید رعایت شود، گفت: با توجه به وجود چند هزار قطعه در تولید خودرو، ایراد موجود در یک قطعه باعث نقص در تولید نهایی خواهد شد.

 اسلام پناه با بیان اینکه بی کیفیتی قطعه باعث بروز عیوب پر تکرار می شود، تاکید کرد:  خودروسازان برای اطمینان از کیفیت نهایی باید قطعات خودرو را از تولیدکنندگانی تامین کنند که مورد تایید سازمان ملی استاندارد ایران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج خودروهای تیبا، ساینا ،سمند و 405 از چرخه تولید

خروج خودروهای تیبا، ساینا ،سمند و 405 از چرخه تولید