مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-16سياسي

زالی: مردم برای تزریق واکسن اقدام کنند/ مراجعه سرپایی 4200 نفر طی 24 ساعت در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا زالی فرمانده مقابله با کرونا در استان تهران امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده به نظر می رسد سیر مبتلایان به امیکرون در تهران افزایشی است و تا یک ماه آینده این سیر صعودی خواهد بود.

وی گفت: در این شرایط همه مراکز واکسیناسیون در تهران و شهرستان ها تقویت شدند و از مردم می خواهیم نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

فرمانده مقابله با کرونا در استان تهران بیان کرد: به دلیل اینکه سهم تست های کرونا نه تنها در تهران بلکه سایر شهرها کم شده، ممکن است با کاهش کاذب بیماری مواجه شویم بنابراین بهترین مدل توجه به علائم است و هر کسی با بدن درد و گلودرد به مراکز درمانی مراجعه کند، برای ما عنوان کرونا دارد.

زالی درباره مرگ آفرینی این سویه و با اعلام آمادگی کامل بیمارستان ها مانند مراکز واکسیناسیون افزود: هنوز آمار مشخصی در دنیا نسبت به میزان بیماری زایی این سویه از ویروس همچنین مرگ و میر ناشی از آن در دست نیست و در این زمینه به اجماع نرسیده اند اما باید جانب احتیاط را در نظر گرفت و این سویه را مانند آنفلوآنزا ندانیم.

وی با اشاره به اهمیت تزریق دز یادآور گفت: باید در این روزها که هنوز ویروس به طور کامل در جامعه چرخش نداشته از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: مردم برای تزریق واکسن اقدام کنند/ مراجعه سرپایی 4200 نفر طی 24 ساعت در پایتخت

زالی: مردم برای تزریق واکسن اقدام کنند/ مراجعه سرپایی 4200 نفر طی 24 ساعت در پایتخت