مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-16سياسي

متروپل یا پلاسکو؛ سرنوشت برج خلیج فارس قزوین به کجا ختم می شود؟


مساله «برج خلیج فارس» قصه پر غصه ای است که این روزها بر سر زبان ها افتاده و سبب شده تا این نگرانی ایجاد شود که آیا تکرار حادثه متروپل این بار در قزوین رقم خواهد خورد؟ یا آنکه خطری مانند آنچه در پلاسکو رخ داد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، اوایل تیر ماه خبری مبنی بر توقف فعالیت در برج خلیج فارس واقع در چهار راه طالقانی منتشر شد.

در آن زمان شهردار قزوین با ارسال نامه به مالکان برج خلیج فارس اعلام کرد در ساخت این برج استانداردهای اصلی رعایت نشده و از ساکنان آن خواست که ظرف یک هفته این ساختمان را تخلیه کنند.

همچنین در این نامه قید شده بود در صورت عدم توجه به این موضوع، پس از پایان مهلت قانونی این سازه پلمب خواهد شد، تا موارد خطرساز آن رفع شوند.

پس از اعلام این خبر دستور تخلیه توسط دادستان وقت نیز اعلام شد اما با گذشت حدود یک ماه همچنان ساکنان در برج خلیج فارس حضور دارند.

در این شرایط این سوال مطرح است که اگر برطرف کردن نواقص نیازمند تخلیه کردن ساکنان برج نبوده به چه دلیلی دستور تخلیه صادر شده است؟! البته این سوال هم مطرح است که اگر برج خلیج فارس دچار مشکل است علت اجرایی نشدن موضوع تخلیه تاکنون چه بوده است؟ آیا صرفا متولیان، بنا داشتند تا دستوری را بدون بررسی دقیق پیامدهای موضوع ابلاغ کنند اما برای اجرایی شدن آن هیچ تصمیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروپل یا پلاسکو؛ سرنوشت برج خلیج فارس قزوین به کجا ختم می شود؟

متروپل یا پلاسکو؛ سرنوشت برج خلیج فارس قزوین به کجا ختم می شود؟