مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 11:122022-07-16اجتماعي

حمایت بهزیستی رفسنجان از 110 کودک بدسرپرست و بی سرپرست


رییس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان گفت: 110 کودک بدسرپرست و بی سرپرست در خانواده های جایگزین تحت حمایت بهزیستی نگهداری می شوند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، عباس بلندی امروز در نشست خبری به مناسبت روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اظهار کرد: در پیشگیری از معلولیت ها، مشاوره های ژنتیک قبل از ازدواج و قبل از بارداری جدی گرفته شود به ویژه کسانی که ازدواج فامیلی داشتند یا در خانواده فرد معلول دارند و غربالگری های شنوایی و بینایی باید جدی گرفته شود.

رییس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان به مقوله پیشگیری از آسیب های اجتماعی پرداخت و افزود: در حال حاضر 12 مرکز مشاوره روانشناختی و خانواده در مباحث تربیت فرزند، اختلافات خانوادگی و روابط زوجین خدمت می کنند.

وی عنوان کرد: سال 1401 در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکردهای فرزندپروری و آموزش های پیش از ازدواج با قدرت شروع کردیم و در موضوع فرزندپروری 35 نفر از کسانی که حداقل مدرک تحصیلی روانشناسی داشتند آموزش مربیگری فرزندپروری ارائه شده و به همین تعداد آموزش مربیگری پیش از ازدواج و مهارت روابط زوجین خواهیم داشت.

بلندی با اشاره به موضوع توانمندسازی معلولان بیان کرد: در حال حاضر در شهرستان بیش از 5 هزار معلول با شدت های مختلف زیرپوشش داریم و اگر کارفرما معلولی به کار گیرد وام اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بهزیستی رفسنجان از 110 کودک بدسرپرست و بی سرپرست

حمایت بهزیستی رفسنجان از 110 کودک بدسرپرست و بی سرپرست