مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 11:072022-07-16سياسي

کاشتن باد؛ درو کردن طوفان حکایت سفر بایدن به منطقه است


غلام محمد طاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: برای پاسخ به  اهداف آمریکا از سفر بایدن به منطقه و پرداختن به علت و ماهیت سفری که جریان رسانه ای غرب، تبلیغات و هیاهوی گسترده ای درباره آن از مدت ها پیش آغاز کرده و تمام سعی خودشان را به کار گرفته اند تا این سفر را حائز اهمیت و حتی سرنوشت ساز! برای منطقه جلوه دهند، ابتدا بهتر است نگاهی به وضع داخلی آمریکا بیندازیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در این کشور رییس جمهور 79 ساله ای بر سر کار است که این روزها به شدت تحت فشار است و مشاوران و معاونانش نگران زمین خوردن ها و گاف هایش هستند تا جایی که مجبورند ابتدایی ترین رفتار ها را برایش بنویسند تا فراموش نکند! مردم این کشور نیز نگران وضعیت اقتصادی شان هستند.

وی ادامه داد: جنگ اوکراین، آمریکا را نیز مانند خیلی از کشورهای دیگر درگیر بحران تورم و رکود کرد به طوری که در 40 سال گذشته این تورم بی سابقه بوده است، قیمت بنزین روز به روز در این کشور در حال افزایش است.

طاهری گفت: مطابق آخرین نظر سنجی ها تنها 10 درصد مردم آمریکا مسیر بایدن برای خروج کشور از بحران اقتصادی این کشور را درست می دانند.

 خشونت های مسلحانه نیز در آمریکا امان مردم را بریده است دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: خشونت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشتن باد؛ درو کردن طوفان حکایت سفر بایدن به منطقه است

کاشتن باد؛ درو کردن طوفان حکایت سفر بایدن به منطقه است