مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-16اقتصادي

مردی که اعتماد می فروشد/ اینجا فقط لبخند بزنید+ فیلم


دخترم هر جنسی که برداشتید نه تنها تخفیف می دهیم بلکه قسطی هم می توانید خرید کنید؛ سرم را به طرف صدا چرخانده و با تعجب نگاهش می کنم.

صاحب فروشگاه وقتی متوجه قیافه متعجبم می شود، چند قدم جلوتر آمده و با تبسمی بر لب می گوید: اگر شما دلتان می خواهد نقدی پرداخت کنید اشکالی ندارد ولی ما شرایط اقساطی بدون هیچ بهره ای را هم داریم که دانشجوها در اولویت هستند.

از آن طرف، یکی از مشتری های مغازه که شاهد مکالمه من و آقای مغازه دار بود نزدیک تر شده و حرف های  آقای مغازه دار را اینگونه تکمیل می کند: خانم من چند سالی است که هر چند ماه یکبار از این مغازه برای خودم و عروس و دخترهایم خرید می کنم و پولش را چند ماه بعد پرداخت می کنم.

تضمین فقط یک شماره تلفن می گویم، خُب شرایط اقساطی مناسب کسانی است که چک و ضمانت نامه ای دارند؛ یک دانشجو چکش کجا بود، نیم خیز شد و چند دفتر کلفت و ضخیمی را از زیر میز روبه رویی اش در آورده و می گوید: به این دفترچه ها نگاه کن، همگی پُر از لیست اسامی افرادی است که از من قسطی خرید کرده اند و تنها چیزی که من از آنها در دست دارم یک شماره تلفن همراه است که آن هم بغضی مواقع با صدای مشترک مورد نظر خاموش می باشد همراه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردی که اعتماد می فروشد/ اینجا فقط لبخند بزنید+ فیلم

مردی که اعتماد می فروشد/ اینجا فقط لبخند بزنید+ فیلم