مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-16پزشكي

رنگ کرونایی آذربایجان غربی زرد شد/ هشدار موج هفتم کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از زرد رنگ شدن وضعیت کرونا در استان خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 97 نفر مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است و 16 نفر از بیماران به علت ابتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری هستند.

- محمد امین ولی زاد رییس دانشگاه علوم پزشکی استان در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 97 نفر مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است و 16 نفر از بیماران به علت ابتلا به سندروم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری هستند.

وی ادامه داد: تعداد 29 نفر از بیماران در بخش مراقبت های ویژه بستری و تعداد 9نفر به علت وخیم بودن حالشان به دستگاه ونتیلاتور متصل شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت رنگبندی وضعیت شهرهای استان آذربایجان غربی در 24 تیرماه امسال گفت: علیرغم اینکه مدتی پایداری نسبی در وضعیت بیماری کرونا در استان و کشور وجود داشت اما اخیرا شاهد افزایش موارد مراجعین سرپایی و بستری مبتلا به کرونا هستیم .

ولی زاد تصریح کرد : در سه هفته گذشته فقط تعداد دو شهر استان در وضعیت زرد قرار داشت و 15 شهر استان آبی بودند ولی امروز تعداد شهرهای زرد به هفت شهر افزایش یافته که هشدار جدی برای شروع موج ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ کرونایی آذربایجان غربی زرد شد/ هشدار موج هفتم کرونا

رنگ کرونایی آذربایجان غربی زرد شد/ هشدار موج هفتم کرونا