مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 09:572022-07-16سياسي

توزیع 32 هزار پرس غذا در خوزستان/ اجرای جشن های محله ای همزمان با عید غدیر


حجت الاسلام سیدعلی جزایری مسئول خانه های احسان استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طرح خانه های احسان از سوی  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات کم برخوردار در استان خوزستان در حال اجرا است.

وی در همین ارتباط بیان کرد: خانه های احسان در 10 محله و 8 شهرستان در استان خوزستان آغاز به کار کرد که فعالیت های گوناگونی را تاکنون در این محلات انجام داده ایم.

مسئول خانه های احسان استان خوزستان درباره برنامه های دهه ولایت و عید غدیرخم نیز بیان کرد: برای ایجاد نشاط و جریان اجتماعی و فرهنگی در عید غدیر برنامه هایی را در نظر داریم که در این شهرستان ها اجرا خواهد شد.

وی کوی تابوک در آبادان، کوی شهید صباغان و کوی امام رضا(ع) نیزار در بندر امام خمینی(ره)، کوی شهید محسن در شهرستان کارون، کوی سیاحی و کوی طاهر در اهواز کوی حاشیه دوار در شوش، کوی کارگران در حمیدیه، محله کلگه در مسجدسلیمان و کوی مهاجران در رامهرمز را محلات تحت پوشش خانه های احسان استان خوزستان اعلام کرد و افزود: ما در 9 محله جشن غدیر را برگزار خواهیم کرد.

جزایری با بیان اینکه جشن های عید غدیر با محوریت اطعام در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: بر همین اساس بیش از 32 هزار پرس غذا از سوی خانه های احسان استان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 32 هزار پرس غذا در خوزستان/ اجرای جشن های محله ای همزمان با عید غدیر

توزیع 32 هزار پرس غذا در خوزستان/ اجرای جشن های محله ای همزمان با عید غدیر