مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-16اقتصادي

خرید تضمینی بیش از 159 تن دانه های روغنی کلزا در زنجان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از خرید تضمینی بیش از 159 تن دانه های روغنی کلزا کشاورزان زنجانی تا 21 تیر ماه سال جاری در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی شرکت غله استان، ولی الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به افزایش 8 هزار تومانی خرید تضمینی کلزا اظهار کرد: امسال هشت مرکز خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا و گلرنگ در شهرستان های ماهنشان، ابهر، خرمدره، طارم هرکدام یک مرکز و در خدابنده و زنجان نیز هر کدام دو محل آماده خرید این محصول از کشاورزان است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان افزود: با هدف تشویق کشاورزان به کشت محصولات اساسی، قیمت خرید تضمینی کلزا به 23 هزار تومان برای هر کیلوگرم افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: هم اکنون هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان 23 هزار تومان به صورت تضمینی و با نرخ مصوب دولتی خریداری می شود.

لازم به توضیح است، سالانه دانه های روغنی تولید شده توسط غله و خدمات بازرگانی استان زنجان به صورت تضمینی و با نرخ دولتی خریداری و به کارخانه های روغنی کشی ارسال می شود.

انتهای پیام/2308


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی بیش از 159 تن دانه های روغنی کلزا در زنجان

خرید تضمینی بیش از 159 تن دانه های روغنی کلزا در زنجان