مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-16حوادث

دستگیری کلاهبرداران اپلیکیشن شاد


رییس پلیس فتا تهران بزرگ، از شناسایی و دستگیری 2 نفر کلاهبردار اینترنتی با عنوان اپراتور پشتیبان در شبکه آموزشی شاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی مراجعه چندین نفر از شهروندان به پلیس فتا پایتخت مبنی بر دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری آنها در تلگرام و کلاهبرداری از مخاطبین آنها، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

رییس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و در تحقیقات اولیه مشخص گردید مجرمین با ایجاد چندین اکانت در شبکه شاد با نام اپراتور پشتیبان پیامی تحت عنوان حذف حساب کاربری برای کاربران ارسال کرده و افراد را ترغیب می کنند که جهت تأیید هویت خود کد 5 رقمی که از طریق پیامک برای آنها ارسال می گردد را برای پشتیبان ارسال کنند.

سرهنگ گودرزی افزود: پس از ارسال کد برای سارقین توسط کاربران شبکه آموزشی شاد که عموماً قشر نوجوان هستند این شیادان با دسترسی غیرمجاز به شبکه اجتماعی تلگرام افراد با سوءاستفاده از شماره تلفن و هویت آنها اقدام به کلاهبرداری از مخاطبین شکات می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران اپلیکیشن شاد

دستگیری کلاهبرداران اپلیکیشن شاد