مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 08:372022-07-16سياسي

عدم دسترسی آسان مردم به خدمات حقوقی نتیجه سیاست های انحصارطلبانه است


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آیت الله بروجردی، در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار ایجاد شرایطی برای دسترسی آسان عموم مردم به خدمات حقوقی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشجویی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آیت الله بروجردی بروجرد، در نامه ای به غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه، عدم دسترسی آسان عموم مردم به خدمات حقوقی در نتیجه سیاست های انحصارطلبانه کانون وکلا دانست.

متن کامل این نامه را در ادامه می خوانید: جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای   ریاست محترم قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم احتراما همان گونه که مستحضرید؛ دسترسی عموم مردم به خدمات حقوقی خصوصا دسترسی آسان و ارزان  به وکلا و سایر متصدیانِ مشاغل حقوقی، جزء مسائل مهم و اثرگذار در هر جامعه و نظام اجتماعی به شمار می رود، باید اذعان داشت بالطبع این مهم در جامعه ی مانیز صادق است.

سیاست ها و مواضع و اقدامات حضرت عالی و ریاست محترم مرکز وکلای قوه قضاییه نیز گواهی بر اطلاع شما از وضع کنونی جامعه، همچنین اهمیت و ارزش گذاری شما بر احقاق حقوق عموم مردم خصوصا بر اطلاع شما از وضع کنونی جامعه، همچنین اهمیت و ارزش گذاری شما بر احقاق  حقوق عموم مردم خصوصا محرومان و مستضعفان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم دسترسی آسان مردم به خدمات حقوقی نتیجه سیاست های انحصارطلبانه است

عدم دسترسی آسان مردم به خدمات حقوقی نتیجه سیاست های انحصارطلبانه است