مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 06:122022-07-16سياسي

وزیر دولت اصلاحات: می پذیریم شرایط موجود ناشی از عملکرد دولت روحانی است


وزیر دولت اصلاحات بخشی از مشکلات موجود را ناشی از عملکرد دولت سابق می داند و البته می گوید اصلاح طلبان در دور دوم روحانی، موافق وی نبوده اند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارحس: 10 ماه از رفتن دولت حسن روحانی می گذرد و پس لرزه آنچه از او در طول 8 سال باقی مانده همچنان در فضاهای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، بین المللی و سیاسی وجود دارد.

در عرصه سیاسی پایان دولت حسن روحانی با یک اختلاف بزرگ بین او و حامیانش یعنی اصلاح طلبان همراه بود.

اصلاح طلبان که هنوز به گفته خودشان نتوانسته اند بعد از عملکرد رییس دولت تدبیر و امید کمر راست کنند، نمی خواهند تجربه سال های 92 و 96 تکرار شود.

از همین رو، علی صوفی وزیر دولت اصلاحات در این مصاحبه تأکید می کند که اصلاح طلبان بنا دارند تا در هر انتخاباتی با هویت اصلاح طلبی حضور داشته باشند.

متن کامل این گفت و گو به شرح زیر است: فارس: اصلاح طلبان طی گفت و گوهایی که صورت می دهند تاکید دارند که  مسیر سختی پیش رو دارند تا مردم را با خود همراه کنند.

وضعیت جریان اصلاحات را چگونه می بینید؟ صوفی: شرایطی که اصلاح طلبان در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که هم حامی اعاده حقوق مردم باشد و هم از چهارچوبی که قانون اساسی برای حاکمیت مردم بر سرنوشت خود تعیین کرده دفاع کنند که در راس آن انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دولت اصلاحات: می پذیریم شرایط موجود ناشی از عملکرد دولت روحانی است

وزیر دولت اصلاحات: می پذیریم شرایط موجود ناشی از عملکرد دولت روحانی است