مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 01:272022-07-15سياسي

گرانی و کمبود لباس متعارف موجب افزایش بدحجابی در جامعه است


بتول سرکانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 21 تیر 1314 مردم در مخالفت بر قانون غیرانسانی و غیرالهی حکومت سفاک پهلوی مبنی بر کشف حجاب در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی به اعتراض پرداختند که تجمع آنان توسط حکومت به خاک و خون کشیده شد.

وی خاطرنشان کرد: آن روز یکی از تلخ ترین روزهای تاریخ بود به گونه ای که رژیم شاه حتی اجازه تشییع جنازه شهدا را به مردم ندادند و آنها را در گورهای دسته جمعی به خاک سپردند، اضافه کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مسجد گوهر شاد و به پاس این حرکت بزرگ روز ملی عفاف و حجاب سال ها است که در کشور به تصویب رسید.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کردستان اضافه کرد: بر خلاف آنچه دشمنان در رسانه های غربی سعی در القا و نشان دادن آن دارند، بیش از 90 درصد مردم کشورمان به موضوع حجاب و عفاف نگاه اعتقادی دارند و در واقع حجاب میراث کهن و ملی ایران است.

سرکانی با بیان اینکه حجاب در بین ملت ایران سابقه چند هزار ساله دارد و همواره مورد توجه اقوام مختلف ایرانی بوده است، تصریح کرد: این سابقه تاریخی را می توان به راحتی از روی نوشته ها و آثار تاریخی باقی مانده دوره های مختلف مشاهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان از تمام توان خود برای ترویج بدحجابی و بی حجابی در جوامع اسلامی استفاده می کنند و سعی دارند حجاب را مانعی بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی و کمبود لباس متعارف موجب افزایش بدحجابی در جامعه است

گرانی و کمبود لباس متعارف موجب افزایش بدحجابی در جامعه است