مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 00:172022-07-15سياسي

ذبح و توزیع گوشت 100 راس گوسفند عقیقه در مناطق زلزله زده هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حبیب بهادری دبیر کانون خدمت رضوی استان هرمزگان امشب اظهارداشت: با توجه به اینکه زلزله اخیر در مناطقی از شهرستان بندرخمیر و بندرلنگه خساراتی را به همراه داشته است، کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان نیز برای اینکه بتوانند خدمتی را در حوزه های تخصصی و عمومی به مردم متاثر از زلزله ارائه کنند پای کار آمده اند و فعالیت های حول خدمت به زلزله زدگان به نیت نام نامی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شکل گرفته است.

وی ادامه داد: با همراهی و همکاری مردم خیراندیش و نیک اندیش همزمان با فرا رسیدن عید قربان کار اطلاع رسانی برای جمع آوری گوسفند قربانی به نیت عقیه آغاز شد و حدود 100 راس گوسفند تهیه و جمع آوری شد که گوشت آن ها برای استفاده مردم زلزله زده غرب هرمزگان در اختیار زلزله زدگان بخش مهران شهرستان بندرلنگه قرار گرفت.

بهادری بیان کرد: عمده گوسفندهای تهیه شده از محل نذورات آستان قدس رضوی بوده اند که ارزش ریالی آن ها 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

دبیر کانون خدمت رضوی استان هرمزگان تصریح کرد: اعضای فعال کانون های خدمت رضوی استان پا به پای سایر گروه های جهادی در حال تلاش هستند تا به نوبه خود خدماتی را به مردم ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح و توزیع گوشت 100 راس گوسفند عقیقه در مناطق زلزله زده هرمزگان

ذبح و توزیع گوشت 100 راس گوسفند عقیقه در مناطق زلزله زده هرمزگان