مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 23:322022-07-15بين الملل

درگیری چین و تایوان به دنیای فناوری رسید


مقامات قضایی تایوان روز جمعه یک تامین کننده چینی ملزومات سخت افزاری اپل را به سرقت اسرار تجاری از یک شرکت تامین کننده تایوانی و شکار غیرقانونی نیروی کار آن متهم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز ، تایوان مدعی است یک شرکت چینی ضمن سرقت اسرار تجاری موسسه ای تایوانی تلاش کرده از این اطلاعات برای دریافت سفارش های شرکت آمریکایی اپل استفاده کند.

در جریان رسیدگی به این پرونده 14 نفر به تخلف متهم شده اند.

تایوان مدعی است تلاش های خود را برای توقف فعالیت های مخفیانه و غیرقانونی شرکت های چینی برای سرقت دانش افزایش داده است، زیرا تایپه چنین اقداماتی را تهدیدی برای ارتقای توانمندی خود در حوزه فناوری می داند.

مقامات قضایی تایوان پس از یک سال و نیم تحقیق دریافتند که شرکت چینی Luxshare Precision Industry Co Ltd   رقیب تایوانی خود Catcher Technology Co Ltd   را هدف قرار داده است تا به بخشی از زنجیره تولید اپل برای برنده شدن سفارشات این شرکت مبدل شود.

آنان در بیانیه ای اعلام کردند Luxshare اعضای گروه تحقیق و توسعه Catcher در چین را با وعده دستمزدهای بالا فریب داد و اسرار تجاری این شرکت تایوانی را به دست آورد و باعث تحمیل زیان بزرگ به آن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری چین و تایوان به دنیای فناوری رسید

درگیری چین و تایوان به دنیای فناوری رسید