مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 20:522022-07-15ورزشي

فردوس قم لیگ برتر فوتسال را با تساوی آغاز کرد


دو تیم فردوس قم و صنایع پشتیبان هرمزگان در هفته اول مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور یه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال فردوس قم در هفته اول مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور ساعتی پیش در ورزشگاه شهید حیدریان قم از تیم تازه لیگ برتری شده صنایع پشتیبان هرمزگان میزبانی کرد و در نهایت این بازی با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید.

تک گل تیم فردوس را 3 دقیقه  مانده به پایان بازی محمد رحمتی بازیکن جوان قمی به ثمر رساند، در آن سوی میدان تک گل تیم هرمزگان را هاشم فرج زاده کاپیتان فردوس به اشتباه وارد دروازه خودی کرد، حمید رشیدی دروازه بان فردوس هم در دو موقعیت تک به تک ایستادگی کرد تا کار برای نماینده قم در هفته اول سخت نشود.

سیدوحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال قم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس قم اظهار کرد: به نظرم هر دو تیم بازی خوب و قابل قبولی را امروز به نمایش گذاشتند و به بازیکنان هر دو تیم تبریک می گویم، متاسفانه ما زمان بسیار زیادی را قبل از شروع فصل از دست دادیم و فقط با دو تمرین توانستیم وارد این بازی شویم.

وی افزود: فوتسال قم در این یک سال روز های سختی را پشت سرگذاشت، امیدواریم بازی به بازی به شرایط ایده آل برسیم تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم، واقعا بازیکنان تیمم با 50 درصد آمادگی بدنی وارد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردوس قم لیگ برتر فوتسال را با تساوی آغاز کرد

فردوس قم لیگ برتر فوتسال را با تساوی آغاز کرد