مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 19:172022-07-15سياسي

نمایشگاه «اقوام ایرانی» فرصتی برای آشنایی با رسوم اقوام مختلف


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: آشنایی جوانان و نوجوانان با آداب و رسوم اقوام ایرانی در تعطیلات تابستان یکی از موضوعات مهمی است که به عنوان اولویت در نمایشگاه «اقوام ایرانی» مورد توجه قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد فرخ زاده در آیین گشایش نخستین جشنواره اقوام ایران زمین در جوار آرامگاه حافظ شیرازی اظهار کرد: در فصل تابستان توجه به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از اهمیت بسیاری برخوردار است و این نمایشگاه قطعا شرایطی را برای گذران اوقات فراغت این قشر فراهم کرده است.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ادامه داد: می توان گفت آشنایی جوانان و نوجوانان با آداب و رسوم اقوام ایرانی در تعطیلات تابستان یکی از موضوعات مهمی است که به عنوان اولویت در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

فرخ زاده با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف ما از برگزاری این نمایشگاه پُر کردن شکاف و گسستی است که بین نسل قبل و نسل جدید ایجاد شده است، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی زمینه ای را فراهم می کند تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم.

این نمایشگاه تداعی کننده یک فرهنگ غنی است که مانند چشمه ای می جوشد و باید راه را برای جاری شدن آن هموار کرد تا در مسیر خودش جریان یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «اقوام ایرانی» فرصتی برای آشنایی با رسوم اقوام مختلف

نمایشگاه «اقوام ایرانی» فرصتی برای آشنایی با رسوم اقوام مختلف