مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 17:122022-07-15سياسي

برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هادی سهامی رییس سازمان بسیج شهرداری تهران، ضمن اعلام این خبر، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، معرفی حجاب برتر، - به مناسبت هفته عفاف و حجاب، سازمان بسیج شهرداری تهران با همکاری موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با نگاهی نو و خلاقانه، به برپایی نمایشگاهی در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقدام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، هادی سهامی رییس سازمان بسیج شهرداری تهران، ضمن اعلام این خبر، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، معرفی حجاب برتر، فراهم ساختن بستر مناسب برای مخاطبان جهت دسترسی و خرید محصولات عفاف و حجاب و حمایت از تولیدات ملی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

وی با بیان آن که حجاب به معنای انزوای زنان نیست گفت: اسلام به دنبال رشد فکری، علمی، اجتماعی، سیاسی و مهمتر از همه رشد معنوی زنان است و همه تعالیم اسلام از جمله مسأله حجاب، بر این اساس است.

مسأله حجاب، به معنای منزوی کردن زن نیست اگر کسی چنین برداشتی از حجاب داشته باشد، برداشتش کاملاً غلط و انحرافی است.

رییس سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: اسلام برای زن حجاب را معیّن کرده است و رعایت حجاب، مایه امنیت برای زن و مرد مسلمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس