مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 15:322022-07-15اقتصادي

مشکل آب شرب شهر سیدان رفع می شود


فرماندار ویژه شهرستان مرودشت گفت: با اختصاص چهل میلیارد ریال و در مدار قرار گرفتن دو چاه آب جدید، مشکل آب شرب شهر سیدان رفع میشود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرودشت، اسماعیل خوشبخت گفت: در سفر استاندارفارس به شهرستان مرودشت، مبلغ سی میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی جهت تجهیز و برق رسانی به چاه آب شرب شهر سیدان اختصاص یافت که همراه با ده میلیارد ریالی که با رایزنی های انجام شده توسط شرکت آبفا به این طرح تخصیص می یابد، چاه آب مذکور، تجهیز و در مدار آب رسانی قرار می گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت افزود: آب شرب شهر سیدان پیش از این از محل چهار حلقه چاه تامین می شد که با خارج شدن چاه اصلی از مدار، شهر سیدان دچار مشکل کم آبی شد.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت ادامه داد: با وقوع مشکل، ستاد مدیریت بحران به سرعت تشکیل جلسه داده و راهکارهای لازم جهت رفع مشکل اندیشیده شد.

خوشبخت افزود: در همین راستا چاه شهرداری سیدان معروف به چاه عمارت و همچنین یک حلقه چاه کشاورزی، شناسایی و پس از آزمایش و اخذ تاییدیه بهداشتی و سلامت، در مدار آب رسانی قرار گرفتند که پس از تزریق این دو حلقه چاه به شبکه آب سیدان، به میزان بسیار زیادی مشکل کمبود آب شرب این شهر مرتفع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شرب شهر سیدان رفع می شود

مشکل آب شرب شهر سیدان رفع می شود