مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 15:172022-07-15سياسي

آمریکای غیرقابل اعتماد به هیچ تعهدی پایبند نیست


امام جمعه موقت زنجان به بیانات مقام معظم رهبری در مورد رفتار امریکا اشاره کرد و گفت: ایشان بارها تاکید کرده اند که آمریکا قابل اعتماد نبوده و به هیچ تعهدی نیز پایبند نیست و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سید یعقوب موسوی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با تاکید بر ادامه تلاش دشمنان برای تضعیف نظام اظهار کرد: استکبار با توطئه چینی های مکرر در صدد در تنگنا قراردادن ملت ایران هستند، غافل از اینکه این ملت در مقاومت تربیت شده مکتب حسینی هستند.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر مقاومت مردم ایران در برابر توطئه های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب افزود: این مقاومت با رهبری ولی فقیه انجام شده است.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در مورد رفتار امریکا اشاره و تصریح کرد: ایشان بارها تاکید کرده اند که آمریکا قابل اعتماد نبوده و به هیچ تعهدی نیز پایبند نیست و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

موسوی به ایام پیش رو اشاره کرد و گفت: 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان است که بر اساس قانون اساسی بخش مهمی از قانون جمهوری اسلامی است، چرا که اگر شورای نگهبان قانونی را تایید نکند آن قانون قابلیت اجرایی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکای غیرقابل اعتماد به هیچ تعهدی پایبند نیست

آمریکای غیرقابل اعتماد به هیچ تعهدی پایبند نیست