مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 15:122022-07-15سياسي

سفر بایدن به عربستان برای دوشیدن نوکر خوش خدمتش، آل سعود است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری، اظهار کرد: رییس جمهور شیطان بزرگ در منطقه حضور پیدا کرده نخست به کعبه و قبله خود سرگوش آب داده و تعهد خود را نسبت به صهیونیسم تجدید کرده و همراه با تصمیم های پشت پرده شیطنت آمیز هم برای دوشیدن نوکر خودش رژیم آل سعود به عربستان می آید.

وی افزود: حضور این شیطان بزرگ همزمان با مراسم حج است که حجاج  در منا رمی جمرات کردند و به شیطان سنگ زدند؛ چندی قبل به آن نمادهای شیطان سنگ زدند، شیطان ناراحت شد و خودش به عربستان آمد که چرا مرا سنگ می زنید پس دوایش این با سنگ زدن های محکم تر در قالب شعار همیشه ماندگار مرگ بر آمریکا سنگ بزنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت ولادت امام هادی (ع)، دهه امامت و عید غدیر، اظهار کرد: اولین وظیفه ما این است که شناخت خود را نسبت به فرهنگ غدیر تقویت کرده و علی را بهتر معرفی کنیم و در جهت جهاد تبیین برای معرفی علی (ع) و خنثی کردن تبلیغات سهمگین، دروغ و ناجوانمردانه ای که علیه ایشان گفتند و گفته می شود باید تبیین و روشنگری داشته باشیم.

محمدی لایینی با اعلام اینکه امام علی (ع) آنگونه که باید شناخته شده، نیست، اظهار کرد: تا روز قیامت هم اگر کار کنیم انقدر کمالات و شخصیت ایشان ژرف ناک و باعشق است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بایدن به عربستان برای دوشیدن نوکر خوش خدمتش، آل سعود است

سفر بایدن به عربستان برای دوشیدن نوکر خوش خدمتش، آل سعود است