مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 15:022022-07-15اقتصادي

صنعت فرش دستباف مورد بی مهری قرار گرفته است


مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف ایران گفت: این صنعت فاخر در طول 2 دهه اخیر به شدت در همه ابعاد بیمه ای، تسهیلات و تولید مورد بی مهری قرار گرفته است.

- عبدالله بهرامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، از برخی مسئولان دولتی به خاطر افزایش 500 درصدی حق حضور صنعت فرش در نمایشگاه فرش دستباف انتقاد کرد و خواستار تجدید نظر در این هزینه شد.

 به گفته وی، هنر صنعت فرش دستباف یکی از فاخرترین کالای تولیدی کشور است و از همه ابعاد صادراتی، اشتغال زایی، ارز آوری و فرهنگی همواره در طول تاریخ دارای جایگاه ویژه ای بوده و همچمنان این جایگاه را داراست، اما این صنعت فاخر در طول 2 دهه اخیر به شدت در همه ابعاد بیمه ای، تسهیلات و تولید مورد بی مهری دولت مردان قرار گرفته است.

مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی های فرش دستباف ایران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پس از 2 سال انتظار و با رفع محدودیت ها و الزامات کووید 19،بزرگترین و متنوع ترین نمایشگاه فرش دستباف قرار است برای بیست و نهمین بار در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در یکم شهریور ماه برگزار شود، اما متاسفانه وزارت صمت به جای حمایت از تولید کنندگان برای مشارکت اثر بخش در این نمایشگاه بزرگ ، در اقدامی ناروا هزینه نمایشگاه را 500 درصد یعنی 5 برابر 2 سال قبل  تعیین کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت فرش دستباف مورد بی مهری قرار گرفته است

صنعت فرش دستباف مورد بی مهری قرار گرفته است