مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 11:472022-07-15پزشكي

اجرای طرح «دارویار» در رفسنجان


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: طرح دارویار با هدف اصلاح یارانه دارو، تامین پایدار دارو و بهبود دسترسی مردم به دارو به اجرا گذاشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، مهسا حسنی پور امروز با اشاره به اجرای طرح دارویا از 23 تیرماه در کشور اظهار کرد:  هدف از این طرح اصلاح یارانه دارو، تامین پایدار دارو و بهبود دسترسی مردم به دارو است.

وی عنوان کرد: در این طرح فرانشیز پرداختی از جیب مردم افزایش پیدا نمی کند و 366 قلم داروهای بیماران قلبی و دیابتی و 100 قلم داروهای پر مصرف تحت پوشش بیمه قرار می گیرد.

حسنی پور تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف این طرح بهره مندی همه دهک های درآمدی از یارانه دارو ، برقراری پوشش بیمه ای برای تمام افراد ایرانی و همچنین  کنترل قاچاق دارو و حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج و رفع کمبودهای دارویی این بیماران است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا همراه با رییس اداره بیمه سلامت شهرستان و کارشناسان معاونت غذا و دارو جلسه ای برگزار و از روند اجرای طرح دارویار بازدید و در خصوص چگونگی انجام آن و چالش ها با داروسازان گفت وگو و بحث صورت گرفت.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان ابراز امیدواری کرد: با همکاری داروخانه ها و همشهریان این طرح بزرگ به بهترین نحو ممکن اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «دارویار» در رفسنجان

اجرای طرح «دارویار» در رفسنجان