مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-15سياسي

بازگشت 32 هزار و 700 میلیارد تومان به بیت المال قبل از صدور حکم


تسریع در وصول مطالبات دولتی و «خارج شدن نام بانک از فهرست شاکیان و مدعیان فرد بدهکار که موجب تغییر در نوع و مدت مجازات فرد متهم می شود»، از جمله محسنات و منافع وصول مطالبات بانکی در مرحله پیش از صدور حکم از سوی دادگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، وصول مطالبات معوقه و جبران خسارت وارده به شکات، طلبکاران و مال باختگان در کوتاه ترین زمان و تا حدممکن قبل از برگزاری دادگاه دو راهبرد اصلی قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی در رسیدگی به پرونده های ناظر بر معوقات بانکی و پرونده های کثیرالشاکی است و طی مدت اخیر، حجت الاسلام محسنی اژه ای در این رابطه تاکیدات موکدی داشته و دستورات مشخصی را به مسئولان قضایی ذی ربط صادر کرده است.

تسریع در وصول مطالبات دولتی و خارج شدن نام بانک از فهرست شاکیان و مدعیان فرد بدهکار که موجب تغییر در نوع و مدت مجازات فرد متهم می شود ، از جمله محسنات و منافع وصول مطالبات بانکی در مرحله پیش از صدور حکم از سوی دادگاه است.

براساس آمار موجود در چند مرحله که اسامی بدهکاران بانکی با همکاری دولت به دستگاه قضایی ارسال شد مبالغ بسیار کلانی از بدهی آنها قبل از پایان مرحله دادرسی و صدور حکم وصول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 32 هزار و 700 میلیارد تومان به بیت المال قبل از صدور حکم

بازگشت 32 هزار و 700 میلیارد تومان به بیت المال قبل از صدور حکم