مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 20:522022-07-14سياسي

ساخت مسکن و ایجاد اشتغال اولویت توسعه طرح محلات کم برخوردار است


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس ستاد توانمندسازی محلات کشور گفت: ساخت مسکن، توسعه اشتغال و آموزش سه راهبرد مهم در طرح تحول محلات کم برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس ستاد توانمندسازی محلات کشور در نشست طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کشور (طرح 2020)، اظهار کرد: ساخت مسکن، توسعه اشتغال و آموزش سه راهبرد مهم در طرح تحول محلات کم برخوردار است.

وی گفت: در راستای اجرای طرح توانمندسازی و تحول محلات، 2020 محله کم برخوردار با جمعیت حدود 20 هزار نفر در کشور شناسایی شده اند که در تلاشیم متناسب با هر محله اقداماتی را با استفاده از ظرفیت های محلی و با حمایت دستگاه های خدمات رسان به مرحله اجرا برسانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس ستاد توانمندسازی محلات کشور مسکن، اشتغال، آموزش را مهم ترین محورهای فعالیت طرح توانمندسازی محلات کشور برشمرد و افزود: با هماهنگی های صورت گرفته قرار است بحث مسکن محرومان این محلات به صورت ویژه حل شود.

وی همچنین به ضرورت ایجاد 186 هزار شغل ویژه متقاضیان این مناطق اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد اشتغال متناسب با شرایط بومی و توانایی شخصیت های ساکن در محلات نیز در حال برنامه ریزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن و ایجاد اشتغال اولویت توسعه طرح محلات کم برخوردار است

ساخت مسکن و ایجاد اشتغال اولویت توسعه طرح محلات کم برخوردار است