مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 20:272022-07-14سياسي

ساماندهی 70 گروه جهادی در سازمان بسیج کارگران مازندران


مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران گفت: 70 گروه جهادی در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا سازماندهی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سیدجواد حسینیان مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران امروز در رزمایش گروه جهادی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه شهرستان بابل با اشاره به اینکه حدود 70 گروه جهادی در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا سازماندهی شدند، اظهار کرد: امروز هم به مناسبت دهه ولایت و امامت پنج گروه جهادی مستقر در شهرستان بابل سازماندهی شدند.

وی گفت: این گروه با تأمین لوازم منزل محرومان و افرادی که دچار آسیب هستند، ورود کردند و نسبت به تأمین لوازم خانگی از قبیل یخچال،کولر، پنکه، آبگرمکن برقی اقدام کردند.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا مازندران ادامه داد: این خدمات برای محرومان شهرستان بابل به همت حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات و سپاه شهرستان بابل انجام شده است.

حسینیان تصریح کرد: سعی ما در سازمان بسیج کارگری و کارخانجات این است که روحیه جهادی را در مجموعه های تولیدی و صنعتی استان هر چه بیشتر بتوانیم رونق ببخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 70 گروه جهادی در سازمان بسیج کارگران مازندران

ساماندهی 70 گروه جهادی در سازمان بسیج کارگران مازندران